En acabar lo vrano empecipia Tierra de barrenaus y torna con la suya decena temporada, con firme rasmia y ganas de compartir con todas vusatras las mías basemias, historias y luitas. Han estau meses d’a-saber-las noticias y polemicas. De festivals, conciertos y viaches que darían pa una temporada completa. Pero me quiero mirar ent’o nuevo curso pa prencipiar a treballar antes con antes por la nuestra luenga.
Empecipiamos con un chiquet analís d’a nueva situación comentando l’articlo que publiqué fa bel día aquí mesmo. L’escenario institucional pa l’aragonés ha cambiau prou y lo poco refirme que podebanos asperar-ne no pareixe que vaiga a existir en ista lechislatura, asinas que caldrá treballar en las atras vías.
Ixas que peteniamos muitas terne que terne, encerrinadas en fochar por que los dreitos d’as personas que parlamos aragonés sigan reconoixius. Asinas que doi treslada de cualcunas d’ixas iniciativas: la feria d’o libro aragonés de l’Almozara, la jornada lingüistica d’o Sur d’Aragón y la devantadera d’os cursos de Nogara. Todas convocatorias pa iste mesmo mes de setiembre y bien interesants.
Torna tamién la sección d’a calaixera y ubrimos lo primer d’os cuatre nuevos calaixos tematicos. En iste caso lo d’a psicocanción, a on que ficaremos temas que charren d’a salut mental. Empecipiamos con uns grans d’o rap que en lo suyo nuevo disco se ubren a tot lo suyo fandom, reconoixendo las suyas errors y recontando-nos como lo pasoron.
Tierra de barrenaus ya ye aquí un anyo mas pa concarar a qui quieren destruyir la nuestra luenga, ya siga dende l’odio espanyolista, ya siga dende lo blaverismo disvrazau.
Podcast: Reproducir en una nueva ventana | Descargar
Suscríbete: RSS