Las zagueras modas podcasteras tiran por lo que claman podcast conversacional, una bonica manera de decir-le a que una colla d’amiguez se dediquen a gravar las suyas estrolicaderas y puyar-las t’os rez. De buen fer, antimás, porque no fa falta guion ni costodias. Te chuntas y prou.
No ye ixe lo caso de Tierra de barrenaus, a on que miro de tener guion, escaleta y mesmo bel conteniu gravau d’emerchencia. Pero lo mes d’abril ha estau una loquería y veniba ta iste programa con cuatre cosetas pa replenar, tos he de confesar.
Asinas que empecipiamos con la canción d’o programa, que en iste caso en yeran tres, creyendo que ixe sería lo primer d’os contenius pero, charrín-charrand, se convirtió en un charrazo entre Tamara y yo sobre lo sentimiento d’a rabia, filau a traviés de tres cancions de Reincidentes, Aspencat y Xavi Sarrià. Un capitol de Tierra de barrenaus que creigo que ha quedau a saber qué pincho y que, sin que bi hese intención, se podría ficar en ixe calaixo de podcast conversacional.
Tamién i charramos d’atras cuestions como lo Día d’o libro y la trobada con lectoras de Arroyuelo: orden de despoblación que faré lo 8 de mayo en lo CC. Universidat, pero la parte central d’o programa ye ixo: la rabia.
Tos convido a ascuitar iste programa tan peculiar y a participar con las vuestras reflexions. No te lo pierdas
Podcast: Reproducir en una nueva ventana | Descargar
Suscríbete: RSS