Zarrando la calaixera. Tierra de barrenaus 9×21

Fatin-fatiand van 150 programas de Tierra de barrenaus. Mas de 200 horas d’emisión en aragonés, hereuas de La Enredadera, a on que aprendié a fer radio, de programas como Fendo Orella y A hora charrante que facioron tranya y de todas las companyeras y companyers de Radio Topo que m’aduyan por cada día y de qui contino aprendendo a-saber-lo, no nomás sobre radio.

Iste programa, como ya ye tradición d’as zagueras temporadas l’adedicamos a completar con la cuarta canción los calaixos de cancions que s’han iu ubrindo en la vintena de programas anteriors. Un total de deciseis temas bien variaus en estilos que aspero que tos faigan goyo. Tos convido a participar en ista triga y aportar-me cuals atras cancions hesez esleixiu y tamién, prou que sí, a proposar calaixos pa la decena temporada que, si no i hai garra problema de zaguer hora, empecipiará iste agüerro. 

De calaixos, bi’n ha habiu cuatre. Lo primer, pa la canción buen rollera, ixa que te devanta l’animo en sentir-la, que pretas a bailar y que fa salir lo sol en un día triste. Lo segundo ye pa la canción movilizadera, ixa que parla de manifestacions y luitas y de las personas que las fan. Seguimos lo rolde con la canción pifola, la que charra d’ixa droga legal tant normalizada que ye l’alcohol y d’os suyos efectos. Pa rematar, tenemos lo cuarto calaixo con cancions marxistas a on que replegamos temas que tocan de bella manera lo marxismo, l’anarquismo y las suyas historias. 

La novena temporada no ye rematada. En queda un programa que gravaremos lo 6 de chulio y s’emitirá lo 17. Si quiers venir-te-ne t’a gravación u proposar-nos bella canción, bel tema pa charrar u cualsequier cosa que se t’ocurra, no dudes a fer-lo. Toda la chent que ascuitaz Tierra de barrenaus fez parte d’o programa y queremos que i participez pa aduyar a que l’aragonés contine vivo y se sienta por tot.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.