Tierra de barrenaus 9×19. Especial Libros 2023

Entre lo 3 y lo 11 de chunyo se fa en lo Parque Gran Jose Antonio Labordeta la Feria d’o Libro de Zaragoza. Toda una semana pa disfrutar d’a ufierta literaria d’a ciudat y lo país. Autoras, editorials, librerías y personas relacionadas de diferents maneras con los libros nos trobaremos ixos días en lo parque pa compartir ixa rebonica afición que ye la lectura. Imposible visitar-la y no salir con bel libro baixo lo brazo.

Con ixa enchaquia, hemos feito un programa centrau en recomendacions literarias, y con la participación d’as personas que respondiez a lo clamamiento feito en rez y nos ninviez las vuestras ideyas. N’i ha habiu de bien variadas: asayo, relatos, comics y novelas, de novedaz y d’antigos, d’autoras d’aquí y de bien luent… Una patacada de propuestas a on que a fe que trobarás bella cosa que te faiga goyo. Muitas gracias a qui hez colaborau y, a la resta, tos aspero en la siguient convocatoria pareixida que faiga.

En ixos días, antimás, seré present en las paradetas de l’Asociación Aragonesa de Escritores (lunes 5 de tardes), la d’Imperium Ediciones (miercres 7 de tardes) y la d’a Librería La Montonera (viernes 9 de tardes), firmando libros y charrutiando con todas las que tos agane d’acercar-tos-ie. ¡Tos i aspero!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.