Cluixiuesos, morals d’izquierdas y atras cosas. Tierra de barrenaus 9×20

Zaguer programa “normal” d’a temporada a on que trayemos un capitol clasico pleno de contenius. Antes d’empecipiar, tos doi las gracias a toda la chent que nos ascuitaz por fer posibles istos (cuasi) 150 programas y a todas las personas que tos pasez por la Feria d’o Libro de Zaragoza en istos días y me faciez arribar tot lo carinyo d’as lectoras. Sin los vuestros animos, no sería posible Tierra de barrenaus.

Tamara traye, en la suya sección medioambiental, un d’os temas polemicos d’istos días: la suspensión d’o programa de reintroducción d’o cluixiuesos en lo Mayestrato. Aproveitamos pa explicar un poquet cómo se ye recuperando ista especie menazada y cuals son los problemas derivaus d’a proliferación d’aerocheneradors por tot y, en concreto, por ixa parte. 

En istos días de pactos d’a izquierda a on que se charra muito de nombres y menos d’ideyas – d’atra man lochico por los tiempos que s’han imposau – traigo un articlo de Alfredo González-Ruibal publicau en abril en Público y que he considerau bien intresant y atemporal.

En iste mes tant literario no podeba deixar de meter un relato locutau. En iste caso, ye Caparra, un d’os que fan parte d’o reto Inktober de 2021 y que replegué en lo fanzine “L’aragonMés” que podez conseguir en Nogara. 

La parte mosical s’imple con cuantos grupos que sonarán en lo PIR, l’Aplec dels ports u lo Poborina Folk. Ubrimos lo calaixo d’a canción marxista por tercer vegada pa ficar-ie tot un temazo d’Aviador DRO de 1983 y, con ixa canción deixamos toz los calaixos con tres temas. Lo cuarto de cada un – canción pifola, movilizadera, buenrollera u marxista – los ubriremos en lo siguient programa, lo que fa lo numero 150 y pa lo qual tos convidamos a fer-nos arribar las vuestras propuestas mosicals.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.