A Hora Charrante 29/04/2015

pegallo

Ola ola!

Ya somos aquí atra vegada con o zaguer programa!

Ahiere teniemos a visita de Silvia y Carlos, Silvia ye a creyadora d’una nueva canal de Youtube que se diz A Escuchetes, una canal an podretz trobar recetas, consellos y muitas cosetas más que tos ferán firme honra, de raso en aragonés, prou que sí! Carlos ye un alumno d’os cursos d’aragonés d’a universidat, organizaus por o sendicato d’estudiants Seira, nos contó un poquer como plegó a conoixer istos cursos y tamién nos contó sobre a suya exposición de cuadros que podretz veyer en A Flama, no deixetz de ir-ie a veyer-la, que tos ferá a saber-lo qué goi!

Tamién teniemos a cutiana noticieta, que resulta que un tal Antonio Crematot, pretó fuego a un buzón de Correos porque no le plegaban as cartas ni os paquetz, asinas que decidió que “Si a yo no me’n plegan, a la resta tampoco” y plum, fuego.

Tamién o nuestro compa Edu, paró una nueva sección de “inte tenient”, an que ascuitemos como os artistas fican mensaches subliminals en aragonés en as suyas cantas rematando con una sospresa que deixó a control fendo uellos de caparra, no tos la perdatz!

Salut!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.