Fendo Orella en a kontrakantxa

A tamás de que se nos atragantó a parte tecnica d’o programa, teniemos una entrevista con una responsable d’o venient Nafarroa Oinez que se ferá a l’atro canto d’a muga, en Tutera/Tudela, y tamién promotora d’o concierto d’o venient 22 de chunio en a mesma localidat nabarra de Fermín Muguruza, Zuloak y Las Culebras en refirme a o mesmo.

Tamién tos charremos de tristas noticias d’a futura expulsión d’un immigrant en Zaragoza y d’a detención y agresión a dos mas por parte d’a UAPO. Tamién tos charremos d’as movilizacions contra a “Troika”, o porqué tenemos iste orache tan barrenau, comentando-tos que ya somos en bell medio d’o cambeo climatico y as furas conseqüencias que puede tener.

A livel de luengas d’Aragón, tos leyemos a “II Declaración de Mequinenza” que han acordau alcaldes de municipios catalanofablants en Aragón en defensa d’a suya luenga y contra a lei de no luengas, asinas como tos comentemos a unión d’as asociacions en defensa de l’aragonés ta defender a luenga y tamién contra ista lei en o que se conoixe como “Manifiesto d’Almudevar”.

A atro livel cultural, charremos de conciertos de ska (El último skalón y Brigada Improductiva, y Ser-Vicio Públiko) y d’as ferias que s’han celebrau iste pasau cabo de semana en Fonz y Benavarri.

Y como canta traducida, “Lucrezia”, de Fermín Muguruza y Dut.

O venient lunes mas, de 22 a 23 h. en Radio Topo, 101.8 FM Zaragoza.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.